Kérdésével és megrendeléssel kapcsolatban kérem
telefonáljon 06-1-787-6201

Kompatibilitás

Vezetéknélküli fejbeszélők esetében a beemelés történhet mechanikus beemelő segítségével, vagy ele-ktronikusan. Vezetékes fejbeszélők asztali telefonhoz történő csat-lakoztatásához erősítőre vagy vezetékre van szükség. Az asztali telefonok bekötése nem egységes. A megfelelő vezetéknélküli ill vezetékes fejbeszélő és vezeték kiválasztásá-hoz kérje munkatársunk segítségét vagy látogasson el a Jabra kom-patibilitási táblázatához

Angol nyelvű kereső

A keresőben szereplő modelleket Magyarországon nem fogalmazunk.

 

 

Disztribúció:

Cégünk a hazai call center piac egyik meghatározó szállítója. 2002 óta  vagyunk a dán Jabra - jelenleg a világ legnagyobb fejbeszélő gyártója - (korábbi nevén GN Netcom) irodai és call center fejbeszélőinek, továbbá a szintén koreai gyártású Ecosonic fejbeszélők hazai disztribútora.

Konferenciatelefonok: a fejbeszélők mellett 2004 óta képviseljük a svéd Konftel konferenciatelefonokat, de választékunkban egyaránt megtalálhatók a Meeteasy, Panasonic és Polycom konferenciatelefonok is. Amennyiben konferenciatelefonra van szüksége, látogassa meg a www.konferenciatelefon.hu oldalunkat!

 

Célpiacunk:

Call centerek, kontakt centerek, shares service centerek, telefonos ügyfélszolgálatok, diszpécser központok,irodai felhasználók, Microsoft Unified Communication felhasználók, valamint a felsőkategóriás mobil headsetek iránt érdeklődők.

 

Szolgáltatásaink:

Honlapunkon a fejbeszélők széles választéka megtalálható. Vezetékes telefonok esetében a megfelelő bekötés (telefononként eltérő lehet), vezetéknélküli modelleknél a beemelési mód kiválasztásában (mechanikus vagy elektronikus), a kompatibilitás ellenőrzésében segítünk.

Lehetőség van fejbeszélőink díjtalan tesztelésére.

Fejbeszélőinkre modelltől függően 1-2-3 éves jótállás adunk.

Termékeinkhez telefonos és helyszíni technikai támogatást nyújtunk.

Tartozékok
Szakmai hang

szakmai hang

Minden hívás egy esélyt, hogy erősítse a vevői kapcsolatok és elősegiti az üzleti növekedést.

Call center

CALL CENTER

A siker egy contact centerszámára, hogy meghallgassák őket. Képesek túlélni a headsetek ezer telefonhívást és számtalan órányi használatot.

Weblapkészítés ViliSoft